Darmowa dostawa drukireklamy.pl

Jak przygotować projekt?

„Specyfikacja wymagań technicznych dla elementów tekstowych, graficznych lub kolorystycznych.”

PDF - PrePress

  • wszystkie czcionki muszą być zamienione na krzywe
  • spad wynosi min. 2 mm z każdej strony
  • minimalna rozdzielczość prac dla druku offsetowego to min. 300 dpi
  • projekt musi być wyśrodkowany na stronie
  • wykrojnik i lakier również muszą być wyśrodkowane na stronie
  • tryb kolorów CMYK bez osadzonych dodatkowych profili
  • mapy bitowe muszą być zapisane w skali 1:1
  • margines wewnętrzny czyli odległość grafiki i tekstów od linii cięcia to minimum: 3mm
  • w przypadku teczek, katalogów minimalny margines to 5mm
  • ewentualne linie cięcia powinny znajdować się poza obszarem brutto pracy
  • każda strona praca musi być ułożona wg kolejności : 1,2,3,4 – bez składek
  • praca jeśli tego wymaga musi zawierać opis: Nazwa_Okladka, Nazwa_Srodek itp.
  • duże pliki spakowane w ZIP
  • roll-up, folie, siatki mesh: min. spad to 1 mm, margines wewnętrzny to 5mm, 150dpi
  • banery: min. spad to 30mm/bok, margines wewnętrzny to: 50mm, 100dpi,
  • billboard: min. spad to 2mm, margines wewnętrzny to: 150mm, 60dpi
  • canvas: min. spad to 30mm, margines wewn. To 50mm, 150dpi
  • logotypy – materiały do gadżetów zapisane w formie cdr + podgląd pdf
  • w przypadku projektów pieczątek rozmiar projektu mniejszy o 2mm niż wielkość oprawy

Nie ponosimy odpowiedzialności za prace przesłane w CDR oraz konwersję z tego programu.

Preferowane formaty plików: PDF, TIFF, JPG, CDR, PSD.

Nie ponosimy odpowiedzialności za :

  • brak zamienionych czcionek na krzywe
  • błędne odległości od linii cięcia
  • prace niezgodne ze specyfikacją
  • różnice barw pomiędzy kolorystyką RGB a CMYK

Zamówienie dla którego rozpoczęto proces produkcji nie może zostać anulowane.

Prace w kolorystyce PANTONE nie są realizowane w naszej firmie.

W przypadku zamówienia projektu w sklepie internetowym Klient zobowiązany jest do przesłania na adres: projekty@drukireklamy.pl wszystkich materiałów, opisów, sugestii, które mają być użyte w projekcie pracy.

Przesyłanie plików graficznych i zamówień na projekty graficzne

Przesyłając pliki prosimy zawsze posługiwać się nr zamówienia ze sklepu internetowego (plik graficzny nazwać wg nazwy składającego lub nr zamówienia)

Pliki można przesyłać również na adres: biuro@drukireklamy.pl  jako załącznik do wiadomości lub korzystając z serwisu: https://www.wetransfer.com/